Januaritips #11 Snygga underställsbrallor

Just nu är det kallt ute och har man som jag lätt för att frysa vill man gärna ha riktigt värmande lager närmast kroppen. De här underställsbrallorna från Skhoop är jag helt kär i, framför allt för att de är så himla snygga! De är dessutom varmare än ett vanligt underställ -yep, gjorda i merinoull – och var därför med mig ute i helgen. Hej 15 minusgrader. Byxorna funkar skitbra hemma i soffan också. Designen får en solklar femma men komforten måste jag ändå dra av lite på. Som underställ hade de kunnat vara snäppet högre i midjan. Man vill inte ha glipa eller känna som att man ska få glipa. Kolla in brallorna här! De finns även i svart.

Jag testar lite grejer tillsammans med andmotion och de här brallorna är en av testgrejerna. Jag har med andra ord sett dem, pekat men inte betalat själv. Lucky me för jag ville gääärna ha dom!

Kommentera

