90 minuter anfall

Så kan det gå när man tidsinställer blogginlägg. För det blev visst söndagsträning i sandlådan idag och nu hemma igen några timmar senare mår jag sååå gott! Otippat va… Jag gjorde inte en ”torsdag” och tog pendeltåget (fick höra att det skulle ha inneburit tre olika bussar!) utan fick i sista minuten lift ut till The Beach*.

Jag har haft supertur med tränare den här terminen – Camilla på torsdagar och Rasmus på söndagarna – det blir liksom inte så mycket bättre och idag var det alltså Rasmus-träning. Mera tur blev det när vi bara var sex personer på plats och ännu mera tur blev det när vi skulle träna anfall. Enligt mig är det Rasmus paradgren som tränare och nu har jag fler tips att lägga under kudden och sova på. Jag och Sara började ganska tveksamt men steppade upp och avslutade med att vinna sista matchen på slutet. Så kan det alltså gå! Hemma stekte jag och min egen beachkung Jens som tränat på banan bredvid fiskpinnar och konstaterade att det här är ju fan gott! Nu, äntligen, för första gången på veckor, Homelaaaand.

Bild från BeachCamp på Öland. Jag tror att det är Stiffe eller Frida som fotat!

*Bara minuterna innan hade jag packat min simväska och var egentligen på väg till badet – faktiskt. Så träning hade det blivit oavsett idag, men beach slår nog det mesta!

Kommentera

