Veckans agenda: fotografering, åka tåg och simma

Halleluja! I dag har jag friskförklarat mig själv. Igår kväll kände jag mig som en bipolär kvinna som precis gått ur sin depressiva fas och istället blivit manisk. Okej – absolut inget att skoja om – men jag hade en sån plötslig och oväntad energi. Härligt att vara sig själv igen! Jag ilade runt och vek tvätt, städade i köket och packade upp grejer från flytten. En lugn kväll hemma inför rejsig vecka stod på agendan men var jag trött på soffan eller var jag trött på soffan! Ett axplock av min vecka – ganska lite träning men det passar nog bra.

Tisdag: I dag ska jag bli fotograferad i träningskläder och bli (ännu?) bättre på kommunikation. Dock inte samtidigt. Förhoppningsvis säljer jag en säng också innan dagen är slut.

Onsdag: Jour på jobbet avrundas med middag och musikal på kvällen.

Torsdag: Uppstigning 04.30 för heldagsevent i metropolen Borås. På kvällen invigning av ny butik i Stockholm med tema snö. Drar igång ungefär samtidigt som mitt tåg rullar tillbaka in på Centralen.

Fredag: Säljer lägenheten och går på PR-event. Hoppas orka träna på eftermiddagen! Kanske hinna dejta min sambo?

Lördag: Brunch med fin vän, crawlkurs och 30-årsfest.

Söndag: Sovmorgon. Beachträning. Soffa. Här nånstans är jag nog sugen på den igen.

Vad ska ni göra?

En reaktion på ”Veckans agenda: fotografering, åka tåg och simma

  1. Påminner lite om min förra vecka, där vi lyckades klämma in 4 olika events på 3 dagar – plus lite stanna i stockholm och mingla och så. Soffan var min bästa vän i fredags kan jag säga – de är bra de där 🙂

    I alla fall ville jag bara ge dig en klapp på rompan – du är grym och det är så jäkla kul allt som händer för dig nu – ta in det fullt ut!

    Btw – det lär nog sluta med att du lär ut kommunikation istället för tvärtom 😉

Kommentera

