Massage på Visage

Lyxade med 30 minuters massage för ryggen på eftermiddagen i dag. I ungefär en timma efteråt kändes det väldigt mycket bättre men nu känns det ungefär som innan – lite som jag misstänkte.

Genom jobbet kan jag få massage på Visage, en grym förmån. Det är bara andra gången jag är där och jag hade tänkt att prova mig igenom de olika medarbetarna men Theresa som jag fick massage av idag var så bra att jag nog inte vill byta till nästa gång!

Nu, upp på cykeln. Jag har höjt styret till max och hoppas jag ska klara av dagens ärenden på stan utan allt för mycket strejk från ryggen. Imorgon har jag kiropraktortid kl 11. Stay tuned!

Kommentera

