Saker jag ätit de senaste 24 timmarna

Snabbmat: En avbruten knäckeskiva med två stekta ägg innan träningen igår.


Kontinental middag: ”Kontinental” middag förutom avsaknaden av vin igår vid 22.30 efter träningen . Spicy kikärtsgryta med bulgur. Massor av grönsaker, kryddor och en klick turkisk yoghurt som ”avbitare”.

Lyxfrukost: Kokosvåfflor ”Paleo-stil”. Gjorda på kokosolja, kokosmjöl, banan, kardemumma, ägg etc. Åt med fruktsallad som topping.

Frukost nummer två: En bananmuffin på mandelmjöl med valnötter i. Och så en banan och en kopp te som inte syns på bild.

Dyrt mellanmål: Health nut goes nuts. Smoothie från Blueberry med nötsmör, havremjölk, jordgubbar och massor av annat gott. Hade grävt runt i väskan en stund innan och upptäckte massa sand under naglarna efter att bilden togs. Skrubbade på kontoret sen. Bara så att ni vet.

Nu är jag sugen på gröt. Sen ska jag simma!

4 thoughts on “Saker jag ätit de senaste 24 timmarna

  1. Ja, det blev kort, för mycket folk 😉 Jag hade velat fota mer men hade liksom aldrig tid! Får kolla runt på alla andras bilder istället hehe.

Kommentera

