Veckans träning

Började som sagt måndagen ganska stillsamt milt uttryckt. Promenerade till och från konferensen och samlade ihop knappt två timmars rörelse i maklig takt. Men det där är ju inte alls min vanliga paroll!

Tisdag: Cykel T/R Årsta (naprapatens tillhåll) från Östermalm och till Kungsholmen. Totalt 15 km. Vet av erfarenhet att jag brukar vara rätt less när jag kommer hem därifrån. Less på trafik, mörker och hittills också regn. Men det senare ska jag tydligen slippa imorn. Planerar i alla fall inte in nån mer träning utan öser på cykeln istället! Får jag ett ryck är det bonus!

Onsdag: Beachträning. 90 min slit i sanden. Längtar!

Torsdag: Simning. Typ 45 min. Finslipa crawlen.

Fredag: Tabataträning. Helkroppsstyrka och kondition. Ca 75 min.

Lördag: Crawlträning. 45 min + hjälpa Anna att flytta. Måste räknas?

Söndag: Beachträning. 90 min.

Kommentera

