Rehab är lite som att diska

Nä – nån seriösare form av träning var jag inte sugen på när jag och cykeln kom hem ikväll. Men medan Jens lagade middag tog jag äntligen tag i mitt rehabande. Rehab är lite som att diska, det är nödvändigt men tråkigt fast blir väldigt mycket roligare om man har någon att prata med under tiden! Medan jag höll på upptäckte jag dessutom att programmet jag fått inte var så himla mesigt utan bjöd på en massa mjölksyra! Om jag följer det här så slaviskt som det är tänkt borde jag få en supertight rumpa! Ja och en mycket mer välfungerande ländrygg och sätesmuskulatur förstås. Mina sätesmuskler kopplar inte in som de ska. I kombination med korta höftböjare sätter det press på ländryggen – ett problem som jag haft länge.

Förutom Jens hade jag min pälsboll som pepp medan jag höll på! Jag älskar min pälsboll som är gosigast i världen. Han har inte riktigt fattat att han är en katt helt och hållet och är lika social som en vovve. Samtidigt  har han alla fördelarna av en katt. Han behöver inte rastas, kan vara hemma ensam på dagarna osv. Ni ser finingen på bilden här!

4 reaktioner på ”Rehab är lite som att diska

Kommentera

