Hej å välkomna!

Från och med i dag bloggar jag här på Fitness Magazine’s webb. Jag hoppas jag kommer ha både gamla och nya läsare framöver! Innehållet på bloggen, som ju fortfarande heter samma sak, kommer vara precis detsamma som tidigare. Mycket träning och en härlig blandning av beachvolleyboll, cykling, skidåkning, styrketräning, multisport etc. Också mycket tips, tankar och idéer – och recept! Mer om mig hittar ni om ni klickar på ”Mer” i den grå boxen uppe till höger. Jag tycker om att vara utomhus, testa nya grejer och äta god och bra mat. Hoppas vi ses och hörs mera!

3 reaktioner på ”Hej å välkomna!

  1. Grattis till nya portalen!

    Kan du ändra så att man får läsa hela inlägget i rss-läsaren och inte bara de första meningarna? Det är så sjukt störigt om man måste klicka sig vidare från läsaren och öppnar nya fönster hela tiden. På datorn är det ju ok men på telefonen när det tar längre tid och det laddar långsammare vore det väldigt skönt att slippa!

  2. Grattis och vad roligt för dig, måste kännas riktigt givande att kunna ingå i ett större nätverk! =)

    Självklart hänger man med på din flytt!

Kommentera

