Early bird

Just nu sitter jag i bilen på väg ner mot Norrköping efter ytterligare en tidig med tuppen lördag. Slog förra helgens rekord med frukost halv sex i morse. Igår var jag hos naprapaten och blev servad och fick idrottsmassage inför dagens prövningar. Bläddrade i en träningstidning och hittade den här annonsen med en Mikasaboll – kul! Ganska få träningsannonser har bilder på just beachvolleyboll. Casall gör ofta snygga annonser med starka tjejer – också kul. Ska försöka ta med mig tänket att jag är unbeatable vid nätet under dagens turnering trots tufft motstånd. Eftersom vi saknar rankingpoäng från förra säsongen hamnar vi i en rätt svår grupp. Håll era tummar för mig och Sara!

3 reaktioner på ”Early bird

Kommentera

